Vanaf 100 euro verzenden wij gratis, alles daaronder brengen wij verzendkosten in rekening. Verzenden doen wij via PostNL dus voor pakjes die niet door de brievenbus kunnen kost dat 6,75 en voor brievenbus pakketjes kost dat 4,10.
Voor brieven tot 0,50 gram kost het 1,92, dat geld dus voor als u alleen oorbellen besteld.
U kunt er ook voor kiezen om uw pakketje bij ons in 't Veld (noord Holland) op te halen en dan betaald u natuurlijk niks. Dit kunt u aanvinken vlak voor u betaald, het word dan automatisch aangepast in het totaalbedrag. U kunt ons dan via whatsapp een appje sturen wanneer u de bestelling komt ophalen 06-36326257. U krijgt dan van ons het afhaaladres doorgestuurd.
Wij streven ernaar de bestellingen die gedaan zijn op doordeweekse dagen (ma t/m vrij) voor 15:00 uur dezelfde dag te versturen mits deze voorradig zijn. Na 15:00 uur wordt de volgende dag verstuurd. Bestellingen die gedaan zijn in het weekend worden pas maandag verwerkt, dat houd in dat u het dan op dinsdag binnen hebt.
Retourbeleid:
De retourkosten zijn voor de koper zelf, dit omdat we de prijzen graag zo laag mogelijk willen houden. U mag zelf kiezen via welke vervoersdienst u het pakje terug stuurt. Zodra Wij het pakje hebben ontvangen word deze gecontroleerd en bij goedkeuring krijgt u uw geld teruggestort.
Hoe retourneer je?
Uw bestelde item(s) met uitzondering van oorbellen & sale items kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in de originele verpakking.
-Uw retour dient aangemeld te worden via het contactformulier op de website.
- Bij elke bestelling zit een retourbrief bijgevoegd in de zak, deze dient zorgvuldig ingevuld te worden en weer bijgevoegd te worden bij de artikelen die u terug stuurt. De plastic zak heeft 2 plak strips zodat deze weer hergebruikt kan worden voor de retourzending. Het retouradres zit ook bijgevoegd en dient goed zichtbaar op de zak geplakt te worden.
- Na het gereed maken van uw retourzending kunt u deze met zelfgekozen leverancier terug sturen. En zullen wij uw retour verwerken zodra wij deze ontvangen hebben.
- Retourneren is op eigen kosten en verantwoording. Hierbij geldt dat wij niet verantwoordelijk gesteld kunnen worden wanneer een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij doen ons best om je retour na ontvangst binnen 7 dagen. Na het ontvangen van de bevestiging kan het 1 tot 3 werkdagen duren voordat het geld weer op je rekening staat.
Houd er rekening mee dat als jouw retourzending niet aan onze gestelde eisen voldoet wij jouw retour helaas ook niet kunnen verwerken. Mochten wij jouw retour binnen krijgen en voldoet deze niet aan de eisen dan laten wij deze maximaal 7 dagen voor u achter liggen, in de tussentijd kunt u contact opnemen om het pakketje op eigen kosten terug te laten sturen. Horen wij binnen die 7 dagen niets van u dan kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen.
Retourneren is op eigen risico dus bewaar uw verzendbewijs goed.
Garantie:
Wij bieden 14 dagen garantie op onze artikelen mocht er iets niet goed zijn. Wij bieden geen was garantie op onze artikelen. Mochten er na het wassen van je bestelde item(s) problemen ontstaan is dit eigen verantwoording.
Mocht er een productiefout of iets dergelijks in u ontvangen item(s) zitten kunt u dit binnen 24 uur na ontvangst aan ons doorgeven. Wij ontvangen hier graag foto's bij. Mochten wij binnen 24 uur na ontvangst niets horen bieden wij geen garantie.
- Wij geven geen garantie op lussen en of haken in gehaakte truien en of vesten.
- Wij bieden geen garantie op pullen, losse draden, sieraden en riemen.
- Wij bieden geen garantie op gaatjes etc. die niet binnen 24 uur na ontvangst zijn aangegeven.
Mocht je verdere vragen hebben met betrekking tot het retourneren en of garantie stuur gerust een mailtje naar;
by-kiki@ziggo.nl